Wednesday, October 21, 2009

Jagar vidare

Nej, dykarskorna funkade INTE som poollopardojjor - det blev bara annu slirigare pa poolbotten. Men varmt och skont var det om fotterna i alla fall!:) Sa jakten gar vidare helt enkelt. Det har med poollopning har jag fatt dille pa sedan en kompis till oss berattade om sin traningsteknik och att han brukar springa i poolen som omvaxling. Mig lockar det dels for att det ar skonsamt for kna och leder, och sa vill jag ju garna alternera traningen sa mycket det gar. Dessutom gar vi mot sommar och nar det blir riktig hogsommarvarme gar det ju nastan inte att rora sig, an mindre springa i normal miljo. Simning har jag kort pa hittills nar det blir sadar riktigt varmt men simning ar inte riktigt min grej.

Swiming 044

Japp, dar var det dags att hoppa i och sluta maska! Hela vatdrakten inklusive skor ar ju for boveln pa!!

2 comments:

Löpning & Livet said...

Det kanske inte är tillräckligt djupt, men om det är det kanske du kan köa en wetwest och springa "i luften" i vattnet utan att sätta i fötterna om du förstår hur jag menar? :)

Petra said...

Andrea - ja, just nu kollar jag runt lite hur jag kan gora och vad som skulle funka. Men det ar inte tillrackligt djupt for att trampa vatten utan man bottnar overallt sa jag far se vad som funkar:)