Tuesday, September 8, 2009

OK accessoar

Sa dar, nu slipper jag tjura over att behova ha nyckelknippan i handen. Den har lilla armvaskan ar inte mycket till varlden men far plats med det man behover nar man ar ute pa springande fot; antingen en mobiltelefon eller som i mitt fall en over sized nyckelknippa. Igar hade jag bussbiljett, nyckelknippa och en tjugodollar-sedel dar - man behover ju inte sa mycket mer. Att ha saker i handen funkar inte for mig, inte heller att knola ned nagot otympligt i tightsfickan sa den har vaskan eliminerar alla de dar eventuella irriteringsmomenten.

3 comments:

Anna said...

Men den är ju perfekt! En sån vill jag också ha.

Daniel said...

En sån måste jag också skaffa! Jag är en Nike-freak ;). Funderade på var jag skulle göra av värdesaker och nycklar när jag sprang i skogen härom dagen. Nu vet jag och slipper gömma sakerna i bilen!!

Trevlig blogg du har!

Petra said...

Anna - visst ar den! Ar mycket nojd!

Daniel - ja, den ar perfekt. Kan rekommenderas! Tack for trevligt berom - dito som man sager!