Wednesday, December 22, 2010

I brist på annat

Kan man inte springa sa kan man alltid roa sig med annat. Jazza upp sina nuvarande traningsdojjor med fargglada skosnoren till exempel.
Jazzy trainers 004
Narmast kameran: Adizero tempo, Mizuno Ultima Wave och Brooks Glycerin

For ovrigt sa kliver jag snart pa ett plan med destination Port Douglas. Port Douglas ar ju, som jag namnt tidigare, ett riktigt loparparadis. Det ligger precis vid Cairns och Stora Barriarrevet uppe i norra Australien sa jag ser fram emot lata dagar under en parasoll, att snorkla i kristallklart vatten, ata alldeles for mycket mat, dricka alldeles for mycket vin och ha det allmant gott. Givetvis planerar jag att kora strandlopning ocksa, bara min elandiga ljumske/hoft haller ihop. Jag inbillar mig att ett lite lindrigare underlag som en strand ska funka lite battre. Efter ett besok hos fysioterapeften i gar kandes det lite battre.
Jag kommer nog in nagra ganger pa bloggen och sager hej ifran stranden eller var jag nu kan vara.

Ha en trevlig dan fore dan fore dopparedan forresten!

4 comments:

Staffan said...

Fram för mera färg på löparskor, de oranga snörena var snygga!!

Hoppas du kommer tillrätta med dina besvär och kan börja ladda mot maran i Stockholm i juni!!

GOD JUL!

Lisette said...

Åh, låter som en härlig destination för juligt lata dagar.

Ha en riktigt God Jul!

Ingmarie said...

Tjusigt! Och God Jul!

anneliten said...

Vilka rena fina skor du har!