Friday, March 9, 2012

Fredagskänsla

Fredagskansla en masse idag, har varit flexledig och har verkligen tagit vara pa dagen och fatt en massa bra grejor gjort. Packat en weekendvaska bland annat, lagat kreativ lunch pa kvarlevor i ett nastintill tomt skafferi, stadat lagenheten, betalat rakningar, ordnat mer utrymme for skor i garderoben (intresseklubben antecknar val?). Dessutom hann jag med att avverka arets langsta pass hittills (later ju skandallost nar jag skriver ned det sa har). 18 km i en snittfart pa 5:27 min/km. Det blev tva rundor runt Centennial Park, utsidan pa Foxtel Studios och sa runt Moore Park pa hemvagen. Kanslan; helt ok men det kandes LANGT. Fast jag tror att det kandes langt mest i skallen for flaset var det inget fel pa och benen var pigga och starka. 

Nu sticker jag ivag pa en vinprovningsweekend i vackra Hunter Valley. Vin och lopning star pa agendan. Ha en trevlig helg!!

4 comments:

Staffan said...

Rekommenderar löpning först och sedan vin! I annat fall ta med Garmin och aktivera funktionen "hitta hem". Ha det så trevligt.

Fit-Eva said...

Nice! Enjoy!

Ingmarie said...

Är säker på att det är/har varit en magisk weekend!
Och efter den fredagen var du mer än väl värd det!

Petra said...

Staffan - haha, lydde ditt rad kan jag saga! :)

Eva - tack!

Ingmarie - Tack! Det har varit toppen!! Ett riktigt sagolikt stalle, Hunter Valley! Och jag haller med, man kan njuta av det (annu) mer nar man varit ute och jobbat lite extra. :)