Sunday, February 14, 2010

Veckans Träning

Den har veckan har som sagt varit en aterhamtningsvecka. Fick till 3 pass lopning, styrketraning, och lite simning. Maken forslog att jag ska delta i ett halvmarathonlopp nasta sondag (han ska sjalv delta i ett 4 km-lopp pa samma plats) sa det far bli nastkommande veckas fokus.

Mandag: vila
Tisdag: styrketraning
Onsdag: styrketraning
Torsdag: lopning 11 km (5.25 min/km)
Fredag: lopning 6 km (5.00 min/km)
Lordag: lopning 11 km (5.32 min/km)
Sondag: simning 40 min

4 comments:

Sofie RW said...

Vad kul att komma upp med ett lopp sådär bara! Nu är det bara att ladda.

Anna said...

Vad kul med ett lopp. Och desto roligare att din man också ska springa ett lopp.

Miranda said...

Åh vad kul, tävlingsdags snart! :)

Petra said...

Sofie - Ja, det var faktiskt maken som undrade varfor jag inte anmalt mig annu. Ladda, ladda!

Anna - Verkligen skoj att han ar pa och lite taggad. Det blir ju extra motiverande med lopp.

Miranda - Precis!! Ultratjejen dar!!