Wednesday, June 2, 2010

Marathon & en liten serie om väder

Forst och framst vill jag bara gratulera alla duktiga, starka lopare som sprang Stockholm marathon i lordags - det har varit SA roligt att lasa alla underbara berattelser fran loppet! Jag har inte haft nagon tid att kommentera pga familjebesok fran England just nu - men ett stort GRATTIS till alla som sprang. Nu kanner jag bara hur jag toklangtar till mitt eget marathon som kommer att ga av stapeln 19 september 2010.

Fran det en tilll det andra - regn! Det fortsatter att osa ned i Sydney. Man blir en aning hindrad att springa i sant har vader men det galler att passa pa nar det ar uppehall. 3 rundor och totalt 34 km hann jag med forra veckan (och ja, ehh.. det kanns ju nastan inte ens namnvart med tanke pa distasnen alla andra har sprungit).


Emily visit 034

Emily visit 019

Emily visit 023

Emily visit 024

3 comments:

LOPARJANNE said...

Tack för tankarna! Men vad det regnar då... Förstår att du längtar till ditt marathon! :)

Hoppas att det blir torrt snart så att du kan träna på ordentligt.

Petra said...

Janne - jattegrattis!! Vad roligt att hora att du slog ditt pers dessutom. Vilken bonus!

Silverscreen said...

Inte så kul att springa i spöregn :) Men bra att du fick ihop lite rundor mellan skurarna :)
Snart är det den 19 september och då kommer du springa snabbt snabbt! Ska bli kul att följa din träning :)