Saturday, September 26, 2009

Söndagsaktiviteter

Grattis till alla som sprang Lindingöloppet igår! Superbra jobbat, trots att det lät som det var en riktig flaskhals stora delar av loppet. Det kan ju kännas lite uppgivet om man vill prestera en bra tid. Hade jag varit på plats hade jag gärna sprungit också. För min egen del blev ett pass i morse, fast inte i närheten lika långt, 9.7 km i 5.13-fart med en snittpuls på 150bpm.

Annat jag sysslar med är att lära familjens nyaste medlem allt om tandhygien. Ser ut att vara riktigt beroendeframkallande.

"Colgate, sa du? Inte så dumt det där ändå!"
Figo 037

"Faktiskt...SJUKT skönt för tänderna! Langa hit tandtråden är du snäll!"
Figo 036

2 comments:

Daniel said...

Vilken fin hund! Är det en Jack Russel?
Har själv en korsning mellan Schäfer, Rottweiler och Old English Sheepdog. =) Jag skulle haft henne med mig på Lidingö för att bana väg för mig i den där flaskhalsen ....grrrrrr
Nej, hon är faktiskt jättesnäll ;)

Petra said...

Daniel - ja, precis, det är en Jack Russell och han är superrolig! Ett riktigt fint tillskott till familjen här hemma!

Du skulle haft med dig din hund så hade hon nog kunnat bana väg på LL! Inte för att det såg ut att behövas men ändå...:)