Tuesday, November 24, 2009

Och nu då?

Vad blir nasta mal, undrar maken. Ett marathon? Ett mittemellanlopp? Ytterligare ett halvmarathon? Eller ingenting alls?

En sak ar saker; ingenting alls blir det givetvis INTE. Helt klart vill jag ha nagot annat att trana infor. Det ar klart att det cirkulerar en del ideer just nu aven om det ar lite fel sasong att springa langlopp nu nar det borjar dra ihop sig mot sommar (helt galet att det inte ar sommar an...). Hosten, vintern och tidiga varen ar ju faktiskt den basta loparsasongen har.

Fast innan jag planerar nasta drag ska jag nog se till att fa ordning pa skorna igen.
Bits and pieces 005
Cross country-resultat pa gott och ont

6 comments:

Anna said...

Det är svårt, i alla fall för mig att starta om efter ett lpp. Det tar ett tag men sen så faller bitarna på plats och ett nytt mål är i sikte. Grattis till din halvmarathon debut. Attans vad varmt det måste ha varit. Jag sprang marathon ett år i 30-graders värme i Stockholm, ett under att man pallade. Kör på så kommer målet snart.

Anna said...

Petra, jag har utmana dig på min blogg...

Petra said...

Anna - ah sa kul!! Maste kolla!

Ingmarie said...

I jämförelse med mina pjux så ser dina NYA ut! ;-)

Staffan said...

Förresten, vad gillar du skorna nu när du sprungit i dem ett tag, bättre än du gillade dina Asics 2140?

Petra said...

Ingmarie - oj, dina maste vara riktigt skitiga!:)

Staffan - Jag gillar verkligen kanslan att de ar sa latta, i jamforelse med Asics GT alltsa. De ar ocksa extremt bekvama att springa i. Dock sa har jag fatt blanaglar (igen) och nagra blasor fran halvmarathon. Blasorna beror pa att jag hallde for mycket vatten pa mig (vattnet rann sedan ner i skorna...) sa det hade kunnat undvikas, men eftersom de redan ar borta nu sa det gor inte sa mycket. Men blanaglarna kanns inte sa kul.