Tuesday, December 22, 2009

Happy Runner

Horrni, ikvall ar det tametusan jag som ska ta mig ett glas champagne for nu ar det happy holidays for min del fram till 4 januari. Det gillas skarpt. Maken har dessutom beordrat traningsvila for mig ikvall och sa far det bli tycker jag. Forrutom bubbel star packning pa agendan for kvallen. Imorgon eftermiddag blir det flyg upp till Byron Bay och Ballina airport. Snorkeldito, panamahatt och sun lotions ar givna komponenter i resvaskan liksom en klassiker, en undervattensbok (tanken ar att vi ska Hitta Nemo!), senaste Runner's World och julklappar till makens familj. Jo, det saklart; lopardojjorna och kepsen foljer med. Och Garmin-kompisen. (Och tank om man hade ett par Fivefingers nu.... Tomten - om du laser detta sa befinner jag mig uppe i Queensland pa playan...).


Xmas 2010 001

4 comments:

Löpning & Livet said...

Hoppas du får en underbar jul! Njut av ledigheten och spring mycket :)

Daniel said...

God Jul på dig och ha en underbar semester!!
Hoppas tomten hittar rätt!!

Lisette said...

Åh! Ha det grymt underbart!
God Jul på dig!

Petra said...

Andrea - tack desamma! Hoppas du ocksa far tillfalle att springa mycket!

Daniel - tack, hoppas ocksa det!:)

Pyret - tack, det blir sakert underbart!

GOD JUL alla!