Monday, July 27, 2009

Sydney running festival

Svedala-hemresan kommer saklart att bli hojdpunkten i september-oktober. Langtar hem tokmycket! Dessutom kanns det helt ratt att aka hem den tiden ocksa - dels blir det ju...

1.) host i Sverige tillsammans med min familj
2.)
julfirande i Sydney med maken och hans slakt och det skulle jag ju inte vilja missa
3.) missar inte speciellt mycket av varen/sommaren i Sydney..., och
4.) inte sa extemkallt nar jag ar hemma i Sverige - sa fyra flugor i en small alltsa!

Men....det kanns LITE synd att jag aker precis nar Sydney running festival ar pa. Den 20 September gar det av stapeln och det ar alltsa maraton, halvmaraton, en Bridge-run pa ca 9km och en fun-run pa 5km. Sa som sagt, lite synd. Hade jag varit pa plats sa kanns det som halvmaran hade varit ett bra val.

No comments: