Thursday, July 30, 2009

Huvudsaken

Tog som sagt vilodag idag p.g.a date med maken pa stan pa kvallen (ar ni 'krokarna' i Sydney sa prova Glass Bar pa Hilton - super!). Men innan det hann jag med lite window shopping. Och det har med att fonstershoppa vet vi ju alla ar stort omojligt. Sa det blev en sportkepa, Nike dryfit, som fick folja med hem. Perfekt att ha bade nu nar det fortfarande ar lite smakallt och sen, nar det borjar bli riktigt varmt och soligt ute (och jag ar ju dessutom hemma i Svedala sep-okt). Bra komplement till allt det har dessutom.

Hur kor ni nar ni springer och fryser om huvudet (eller om det ar riktigt soligt ute och ni vill skydda er)? Blir det mossa rakt pa, eller ingenting alls, eller en mellanvariant som en keps?

2 comments:

Petra said...

Det skall jag lägga på minnet om jag kommer till Sidney. Jag tar keps på när det är soligt. På vinterna har jag ingenting alls för jag hatar att springa ute när det är kallt. Då blir det bandet på gymmet.
Må så gott.

//Petra

Petra said...

Sa jag ar inte helt ensam om huvudbonad alltsa:) Sa bra!