Monday, July 27, 2009

Lite asfalt, mycket gräs

Lyckades dra mig hem fran jobbet runt halvfem-snaret idag, harligt! Chansen att komma ut pa loprunda blir ju dubbelt sa stor nar man bestammer sig for att komma ivag tidigt. Dagens runda var perfekt, det var soligt och ratt varmt under dagen, och nar jag val sprang sa var det precis sa behagligt det kan vara nar solen varit framme hela dagen, ca +16. Tog Alfred Park och sprang dit och hem pa asfalt, men i sjalva parken forsokte jag halla mig enbart pa gras. Bra backtraning, gick hyfsat latt.

Runda: Alfred Park
Distans: 6km
Tid: (?) klockan stannade hemma

2 comments:

JaWe said...

Håller med om att +16 grader är nog de perfekta graderna när man är ute och springer.
Själv sticker jag alltid ut direkt efter jobbet för att inte bli kvar i soffan :)

Petra said...

Ja, eller hur - man kanner sig sjalv bast:)