Monday, May 9, 2011

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen

Ny vecka, ny träning! Förra veckan lyckades jag få ihop 67 km på 5 pass, en för mig rätt lagom mängd nu så här 2,5 veckor innan marathon. Känner jag mig pigg och fräsch och ITB-känningarna som jag hade innan helgen har tack o lov inte blivit värre.

För övrigt knarkar jag svenskmusik så det slår lock i mina australiensiska (nåja) öron. Veronica Maggios småkryptiska texter lämpar sig rätt bra på vägarna.

13 km i morse. Du ska passa dig som satan.

3 comments:

Fit-Eva said...

Bra total! Och underbar låt!
Och ja, vad är det hon menar när hon sjunger: "Jag kommer, jag kommer, jag kommer..."? ;-)

Petra said...

Eva - låten måste väl handla om att komma till målgången i ett marathon?! Det finns väl inga andra tolkningar. :)

Fit-Eva said...

Hahaha - exakt!