Friday, May 20, 2011

Bästa sällskapet

Sådär, nu verkar det ordna sig att blogga igen. Skrev som sagt några inlägg som inte alls blev publicerade. Hamnade bara i draft-läge hela tiden trots att jag ville "publicera". Nu kör jag Firefox som webbläsare och det tycks vara stabilt (än så länge).

Ja, vad har hänt sedan sist? Ja, inte mycket. Men jag kan meddela att jag i alla fall inte rymt med brevbärarn, som RW-Sofie undrade:) Träningsmässigt trappar jag ned den här veckan, dessutom har jag "blivit med hund" i några dagar och passar på att bekanta mig med familjens kanske busigaste medlem. När jag sprang sista långpasset i tisdags kände jag av benhinnorna lite (även vid en promenad på kvällen). Bestämde mig för att ta det lugnt i några dagar, nu känns det mycket bättre och jag ska nog bara köra ett lättare pass (med hundsällskap) i eftermiddag och eventuellt ett mellandistanspass (utan hundsällskap) i helgen - sedan är jag kittad inför peppveckan!

Figolito

4 comments:

Fit-Eva said...

Men vilken sötis!
Hoppas benhinnebesvären håller sig borta - ha en fin helg!

Lennart said...

Hoppas besvären med benhinnorna håller sig borta.

Och du.... Den hunden ser faktiskt lite busig ut... :-).

MVH

Ingmarie said...

Du kommer att dansa fram på Stockholms gator! :-)

Petra said...

Eva - ja, hoppas också benhinnorna håller sig i schack!

lennart - precis, inget man vill ha såhär nära inpå men jag "vilar bort det" några dagar, det känns som man kan hantera det på så sätt. Hunden är en riktig sötnos! Hittar på hyss hela tiden...

Ingmarie - Hoppas du har rätt! Det är ju den känslan man vill åt i alla fall..