Tuesday, February 28, 2012

Milstolpar

Kuriosa for dagen: det ar idag alltsa exakt 7 ar sedan jag och maken kom till Australien. Det ar ocksa exakt 3 ar sedan jag blev Mrs. Roligheter som val ar varda att fira tycker jag! Detta firades forst med jogg i arla morgonstund, 1 km for varje arlig milstolpe sa vad vad passade battre an en slat mil dagen till ara. Sedan blev det en gemensam, lite godare vardagsfrukost som maken snodde ihop. Finminddag blir det senare ikvall men forst ett evighetslangt arsmote med bostadsrattsforeningen. Ytterligare en arlig milstolpe oman en man helt klart kunde ha klarat sig utan...


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

anneliten said...

I sommar har jag varit Mrs i 20 år - ska jag springa 20 km då? Tur att jag inte flyttat till Australien...

Petra said...

Anneliten - ja, varfor inte, det tycker jag verkar som ett utmarkt forslag! Likadant vid guldbrollop-firandet! :)