Friday, October 1, 2010

TGIF...

For att anvanda en klyscha men det var precis dessa fyra bokstaver som cirkulerade i skallen nar jag tryckte pa Shut Down-knappen idag. En superlang arbetsvecka ar nu avrundad och det har jag firat jag med 9 km lufs i snigelfart efter jobbet. Nu blir det pasta med spenat, tryffel och parmesan som maken star och ror ihop i koket, till det blir det ett stooort glas rott. Det garna bli sol och varme i helgen eftersom vi har helgdag pa mandag och firar Labour day, typ forsta maj (det lat lite bakvant... ja, det ar ratt mycket som ar bakvant i det har landet).

Trevlig helg och hoppas ni far ett vackert hostvader!

4 comments:

anneliten said...

Gamla tanten försöker klura ut vad TGIF kan betyda... Thank god it´s friday?

Fit-Eva said...

Låter som du och maken har fredagsmys - nice!
Ha en fin långhelg!

Unknown said...

Härlig fredag hos er också! Ska ut och lunka lite i morgon och känna mig för. Kan tyvärr bli första passet med långärmad tröja trots utlovad sol i min del av Södermanland. Än så länge med trekvartslånga tights jag vägrar att det är höst =)

Peace Love och Löparhelg!

Petra said...

Anneliten - precis!:-)

Fit-Eva - tack, hoppas du ocksa hade en mysig helg!

Jesper - ja, det ar verkligen nu man maste borja kla sig lite varmare hemma!